‘BUS PLUS’ nastavlja sa maltretiranjem građana: Sa VAŽEĆOM MESEČNOM KARTOM izbačen iz autobusa!

Kada je juče pre podne u autobus na liniji 56 ušla kontrola, Marko Pešić je pripremio svoju kartu sa mesečnom pretplatom i dve reči: "izvolite" i "hvala". Međutim, doživeo je neprijatno iznenađenje kada je izbačen iz autobusa i osramoćen, iako je imao važeću kartu.

 

Pešić kaže da je u autobus, dok se vozio na posao, na pola puta ušla kontrola, kada počinju njegove nevolje. Pružio je svoju personalizovanu karticu sa mesečnom pretplatom, ali je aparat pokazao da nije očitana.

– Kontrolorka sa brojem 99397 zauzela je neprijatan stav i pogled sa kakvim sam mislio da se objavljuje rat u neverbalnoj komunikaciji. Pokušao sam da objasnim, da zamolim da njena koleginica svojim aparatom jos jednom proveri kartu jer znam da imam kredita. Račun je zbog refundacije troškova bio u firmi u kojoj radim i nisam njime mogao da pokušam da obuzdam emocije koje preplavljuju ove ljude sa rozim “bus plus” karticama kada naiđu na švercera. Upravo tada počinje kulminacija. Za nekog ko je navikao da se igra igre toreadora i bika, ovo bi bila predstava za decu. Ali za mene to javno sramoćenje, bezobrazluk, bahatost, oduzimanje “Bus plus” kartice iz izbacivanje iz vozila predstavlja torturu koju sam prvi put doživeo. Ne fizički, ali psihički ja sam išutiran iz autobusa bez svoje kartice, dok je gospođa kontolor zadovoljna zbog “dobro” obavljenog posla nastavila da radi. Ja sam na svoj posao zakasnio – priča Pešić za Blic.

Pešić priča da je potom otišao pravo pred šaltere “Bus Plusa” u  “Beograđanki”.

– Tamo sam dobio informaciju da imam redovnu mesečnu uplatu za mart, da mogu da se žalim na rad kontrolora, ali da svoju karticu neću dobiti za oko sedam dana, koliko je potrebno da ona od kontrolora dođe do njih – uzrujan je Pešić.

Imao je, dodaje on, tri opcije: prva je bila da počne da se švercuje, druga da potpiše da je kartica oštećena i da o svom trošku kupi novu a treća da potpiše da je karticu izgubio i opet kupi novu.

– Potpisao sam da je kartica oštećena, iako smatram da oštećena kartica uopšte ne bi mogla da se očita. Nije postojao način da sa novom kartom izađem iz “Beograđanke”, a da ne potpišem da sam sve ove neprijatnosti doživeo svojom greškom i da o svom trošku ne kupim novu kartu. Ako se za sedam dana utvrdi da mi kartica nije bila oštećena, dobiću priliku da napišem zahtev za refundaciju troškova. Naravno, oni već imaju moje priznanje da je kartica oštećena. Javno sam osramoćen i izbačen iz autobusa. Na kraju sam tuđu grešku morao ja da platim – razočarano zaključuje Pešić.

Pored toga, Pešić navodi da se brojevi kartica ne podudaraju i da u “Bus Plusu” nisu uspeli da mu objasne razlog za tu nepravilnost.